Kontorelev til KG Hansen [Denmark]


 

Skal vi sammen udvikle dit talent?

Trives du med mange forskellige opgaver og meget afveksling i din arbejdsdag? Og er du fortrolig med IT og vant til at sætte dig ind i nye systemer? Så er du måske den elev, som vi savner i vores administration i Grindsted med start i august/september.

Vi har fuld fart på og søger derfor endnu en dygtig og fleksibel elev. Vi er et team på fem personer, som deles om opgaverne. En stor del af hverdagen går med at servicere vores kolleger – enten på byggepladserne eller på kontoret.

Vi skaber gode rammer, som støtter op om din læringsproces og klæder dig godt på til bl.a. at arbejde med

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Momsafstemning i Excel samt indberetning til SKAT
  • Lønkørsel hver 14. dag
  • Månedsafslutning med diverse afstemninger i Excel
  • Aconto- og ratefakturering på vores igangværende sager
  • Korrekturlæsning og udsendelse af referater, entrepriseaftaler m.v.
  • Håndtering af byggetegninger samt brug af tilhørende digitale værktøjer
  • Diverse ad hoc-opgaver på kontoret, herunder post, telefonopkald m.m.
  • Klargøre til møder, indkøb til m.v.

Vores faglige og personlige forventninger til dig

  • Du er elev på en relevant uddannelse inden for kontor/økonomi
  • Velfunderet i Office 365
  • Gode danskkundskaber
  • Serviceminded og nyder at have kontakt til mange mennesker
  • Udadvendt, godt humør og god til at kommunikere med personer på alle niveauer
  • Omhyggelig, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Selvstændig med stor ansvarsfølelse og tager gerne initiativet

Vi tilbyder dig

Et elevplads med en afvekslende hverdag indenfor administration og økonomi, hvor to dage sjældent er ens. Vi veksler mellem opgaverne, så alle kan afløse hinanden.

Du bliver en vigtig del af en virksomhed, hvor respekt, ansvarlighed, troværdighed og høj faglighed er kerneværdier. Det er sådan, vi sikrer både glade medarbejdere og kunder.
Du vil opleve at blive støttet i din udvikling og at få attraktive vilkår med hensyn til løn, pension, sundhedsforsikring m.v. Arbejdstiden er 37 timer.

Ansøgning

Send os din motiverede ansøgning via dette link snarest muligt, da vi løbende afholder samtaler. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte bogholder, Dorthe Marcussen tlf. 4033 9531.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال